Lantul de fast-food McDonald’s vrea sa foloseasca noua tehnologie ca sa atraga cat mai multi clienti.
Este vorba de o aplicatie pentru mobil, care va fi folosita pentru inceput in peste 1.000 de restaurante.
Potrivit Business Insider, aplicatia McD va trimite pe telefonul clientilor noi oferte, informandu-i care sunt cele mai noi produse si cele mai rentabile meniuri.
O aplicatie similara pentru Starbucks s-a bucurat deja de success.
Pentru inceput, aplicatia nu va putea fi folosita pentru cumpararea de produse, doar va informa clientii asupra ofertei.
De exemplu, daca intr-un anumit local se lanseaza o oferta “cumpara un burger, primesti unul gratis”, tinerii vor fi informati imediat, pe telefonul mobil, despre aceasta facilitate.
In curand insa, prin aplicatie se vor putea face si comezii si plati online, spera conducerea companiei.
Starbucks a introdus aplicatia de mobil in anul 2011 si in prezent aproximativ 10% din comenzi sunt facute prin aceasta aplicatie valabila pentru Android si iOS.
R.R.